Staramy się być elastyczni i dostosowywać ofertę do klienta, więc proszę traktować poniższy cennik jako orientacyjny
-
Pomoc w zakresie rejestracji, wyboru rodzaju działalności i formy opodatkowania Bezpłatnie
Jest to usługa bezpłatna dla firm które PODPISZĄ Z NAMI UMOWĘ, dla pozostałych doradztwo jest wyłącznie dla firm i kosztuje 50 zł za rozpoczętą roboczogodzinę
-
Bieżące doradztwo podatkowe i wparcie merytoryczne Bezpłatnie
Jest to usługa bezpłatna w ramach podpisanej z nami umowy
-
Rozliczanie ZUS 35 zł
-
Rozliczanie płac i ZUS wynagrodzeń 35 zł
Cena obejmuje też przygotowanie deklaracji rocznej PIT-4R, PIT-11. Nie zawiera przygotowania akt osobowych i sporządzania umów cywilnoprawnych
-
Prowadzenie ryczałtu bez VAT od 200 zł
Cena dotyczy do 20 dokumentów księgowych, w przypadku ilości mniejszej niż 10 możliwość negocjacji
-
Prowadzenie ryczałtu z VAT od 220 zł
Cena dotyczy do 20 dokumentów księgowych, w przypadku ilości mniejszej niż 10 możliwość negocjacji
-
Prowadzenie książki podatkowej przychodów i rozchodów bez VAT od 200 zł
Cena dotyczy do 20 dokumentów księgowych, w przypadku ilości mniejszej niż 10 możliwość negocjacji
-
Prowadzenie książki podatkowej przychodów i rozchodów z VAT Od 250 zł
Cena dotyczy do 20 dokumentów księgowych, w przypadku ilości mniejszej niż 10 możliwość negocjacji
-
Prowadzenie księgi handlowej dla spółki z o.o. bez vat Od 700 zł
Cena dotyczy do 20 dokumentów księgowych, w przypadku ilości mniejszej niż 10 możliwość negocjacji
-
Prowadzenie księgi handlowej dla spółki z o.o. z vat Od 750 zł
Cena dotyczy do 20 dokumentów księgowych, w przypadku ilości mniejszej niż 10 możliwość negocjacji
-
Prowadzenie księgi handlowej dla stowarzyszenia i fundacji bez vat Od 700 zł
Cena dotyczy do 20 dokumentów księgowych, w przypadku ilości mniejszej niż 10 możliwość negocjacji
-
Prowadzenie księgi handlowej dla stowarzyszenia i fundacji z vat Od 750 zł
Cena dotyczy do 20 dokumentów księgowych, w przypadku ilości mniejszej niż 10 możliwość negocjacji
-
Prowadzenie księgi handlowej dla firmy „martwej” lub mającej kilka dokumentów w roku Od 400 zł - jednorazowo
sporządzenie
-
Sporządzenie deklaracji VAT innej niż VAT-7 (np. VAT-UE, VAT-8, VAT-9M itp.) 30 zł
Opłata jest naliczana w miesiącach, gdy deklaracja wystąpi
-
Sporządzanie dokumentów (np. zaświadczenie o zarobkach dla pracownika, odpowiedź do komornika, zaświadczenie dla celów zus/mops, wypełnienie zaświadczenia na druku banku, sporządzenie uchwały itp.) 20 zł / szt.
Jest to jednorazowa opłata za sporządzenie dokumentu dla różnych instytucji. Nie dotyczy sytuacji, gdy generujemy dokumenty dla banku z naszego systemu księgowego
-
Prowadzenie raportu kasowego 50zł / 30 zapisów
-
Sporządzenie umowy o pracę/umowy zlecenie 20 zł / szt.
-
Sporządzenie świadectwa pracy 50 zł / szt.
-
Wnioski PFRON od 100 zł / 50 zł
Cena 100 zł jest za pierwszy wniosek rejestracyjny, w zależności od ilości osób do refundacji cena może być wyższa. Natomiast cena od 50 zł dotyczy wniosków składanych w kolejnych miesiącach
-
Teczka pracownicza 50 zł / szt.
-
Ryczałt miesięczny za prowadzenie dokumentacji kadrowej Indywidualnie
-
Odbiór dokumentów Indywidualnie
-
Usługa nie wymieniona w cenniku Indywidualnie
-
W razie potrzeby oferujemy również współpracę z innymi doświadczonymi i cenionymi specjalistami: Indywidualnie
– radcą prawnym/doradcą podatkowym – adwokatem – doradcą kredytowym – ubezpieczycielem
Powyższe ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT